Плевен е част от културно-исторически маршрут „Богатствата на Северозапада”

За първи път предстои да бъде приета програма за реклама за 2016 година. Това ще стане на Национален съвет по туризъм, който ще се проведе на 23 юли, съобщи днес министърът на туризма Николина Ангелкова по време на работна среща-дискусия „Бранд  България-Плевен”. Тя обясни, че за да  бъде страната ни достатъчно конкурентоспособна и предпочитана дестинация, трябва отсега да започне рекламата на Лято 2016  и подготовката за зимния сезон. „За да се превърнем в целогодишна туристическа дестинация, трябва да се фокусираме върху историята и културата, а не само върху зимния и летния  туризъм”, каза още министър Ангелкова. Тя подчерта, че за това министерството е създало културно-исторически маршрути и Плевен е част от един от тях – „Богатствата на Северозапада”. Идеята е държавата да подпомогне както местните власти, така и бизнеса. Да се акцентира и да се рекламират културните паметници, включени в маршрутите. България се нарежда на първите три места, след Италия и Гърция, по брой артефакти, открити на наша територия. До момента има повече от 40 хиляди такива.