За поредна година доброволците от БМЧК – Плевен организираха фондонабирателна кампания на големия християнски празник Цветница. В касичките на младежите, разположени пред трите православни храма, за 4 часа бяха събрани 650,10 лева. Средствата ще бъдат предоставени на фонд „Милосърдие” на БЧК. На хората, протегнали ръка на човек в нужда, младите червенокръстци подаряваха направените от тях великденски сувенири, които свършиха много бързо.
Подобни новини
Тони Димитрова и „Сигнал” пеят за Празника на Плевен
Богата и разнообразна е програмата на Община Плевен по повод празника на града – 15 май. Изявите започват още на 8 май с концерт на дуо „Концертанте – 20” от 18.30 часа в Арт центъра (Вижте цялата програма на афиша, публикуван на страницата на радио „Плевен“)
На 10 май на сцената на Водната каскада ще се представят вокален ансамбъл „Абигея” и DJ Иван Шопов. На следващия ден, 11 май, концертите са два – децата от ДГ „Снежанка” ще се изявят от 17.00 часа пред Панорамата, а от 21 часа на сцената на Водната каскада ще пее Владимир Ампов – Графа.
Баскетболната легенда Цветан Антов става съветник на спортния министър
Плевенската баскетболна легенда и настоящ президент на БК „Спартак” – Плевен – Цветан Антов, който е и областен координатор на партия Алтернатива за българско възраждане (АБВ) за Плевенска област, е получил предложение да стане съветник на министъра на спорта Красен Кралев. Това стана ясно на пресконференция днес.
Най-вероятно Антов ще заеме този пост в началото на следващата година, за да се избегне конфликтът на интереси от поста му като президент на клуб.
Нов електробус тестваха по линия №5
Ново пътническо транспортно средство беше тествано в края на миналата седмица в Плевен. Електробусът се движеше по маршрута на тролейбус №5 и срещна одобрението на водачите от „Тролейбусен транспорт” ЕООД – Плевен. Чешките производители на електробуси гарантират пробег от 250 км с едно зареждане на литиево-йонните батерии.
По думите на инж. Ангел Несторов – управител на „Тролейбусен транспорт” ЕООД – Плевен, животът на батериите е около 7 години, но стойността им все още е висока – 40 хиляди евро. Още един недостатък, според него, е че транспортното средство няма климатична инсталация и не е тествано при зимни условия. Отоплява се с дизелово гориво, което отделя вредни емисии. Въпреки това, инж. Ангел Несторов е категоричен, че бъдещето е в такива електробуси и е убеден, че когато цената на батериите бъде намалена, този транспорт ще се окаже предпочитан, тъй като за него не е необходима контактна мрежа.