Добри гости коледари днес бяха четвъртокласници от НУ „Христо Ботев” в Областна администрация в Плевен. Малчуганите представиха специално подготвена фолклорна програма. С песни и наричания малките коледари пожелаха здраве и берекет на областния управител Ралица Добрева, на заместник-областните управители арх. Бойко Балтаков и Красимир Иванов и на служителите в администрацията.
Подобни новини
Плевен се включи в Националния маратон на четенето
С детско утро „Смехът на децата –слънцето на земята” стартира единадесетото издание на Националния маратон на четенето „Походът на книгите”, организирано в РБ „Христо Смирненски” – Плевен. В артистичната изява се включиха подготвителните групи от ЦДГ „Щурче”, ОДЗ „Дружба” и ЦДГ „Кокиче” . Малките таланти представиха драматизация на приказки от Ран Босилек сред които „Умна девойка”, „Баба Меца и човекът” и „Който не работи не трябва да яде”. На сцената оживяха весели случки и славните приключения на Патилан и неговата дружина. Бяха рецитирани стихотворенията „Пролет”, „Палави ръчички” и „Бива ли така”. Детският празник завърши с песента „Родна реч” по текст на Ран Босилек.
ДКТ „Иван Радоев“ с гастрол в чужбина
В началото на творческия сезон Драматично-куклен театър „Иван Радоев“ ще има гастрол в град Вилнюс, Литва. Той е по покана на Международната театрална асоциация „Седем плюс“. Партньори в асоциацията, създадена през март в Плевен, са Полша, Литва, Естония, Русия, Сърбия, Северна Македония и България. В програмата за обмен на театри плевенската трупа ще се представи […]
Проект за самопощ при агресия ще осъществят в Гимназията по механоелектротехника
„Услуги за подкрепа и разпространяване на механизми за превенция и самопомощ при агресия сред учениците” е названието на новия проект, който разработват в плевенската Професионална гимназия по механоелектротехника. По думите на Таня Лазарова – директор на учебното заведение, то е единственото в страната, в което се реализира подобно начинание. Проектът ще се осъществява в продължение на 10 месеца и целта му е да се установят партньорства и модели на общуване извън традиционния учебно-възпитателен пророцес в тясно сътрудничество с различни институции от публичния и неправителствения сектор, имащи отношение към изграждането на младежите като личности.